100% pures brightening scrub + mask är näste man till skjutning eller ja. Detta är som namnet avslöjar en ansiktsskrub men kan även användas som mask. Alltså, -suck- jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna. Den är väll ok. Inget jag skulle köpa igen. Jag tycker inte den är särskilt brightening som den lovar och sen luktar den lite för starkt för min smak. En bra grej dock är att den är väldigt krämig. Sen får den plus för mjuka skrubb korn! Inte alls för hårda som jag tycker vissa exfolierande ansiktstvättar kan vara.
 
Skulle jag rekommendera den? Hm, Nja det beror på din hudtyp. Kanske om du är torr men helt ärligt så finns det bättre grejer där ute. Ska dock nämnas att min mamma gillade den. Fan att tanterna alltid ska gå mot strömmen eller hur var det nu?
Pris:  269 kronor typ.
Var: eleven.se
Köpa igen: Tack men nej tack.
     1 av 5
Ingredients: Organic Aloe Barbadensis Leaf (Aloe Juice)1, Organic Rosa Centifolia Flower Water (Rose Hydrosol)2, Punica Granatum (Pomegranate) Seed Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon Juice) Extract, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Rice Ferment Filtrate (Sake), Jojoba Esters (Jojoba Beads), Arctostaphylos Uva Ursi Leaf (Bearberry) Extract, Kojic Acid, Extracts of Fragaria Vesca Fruit (Strawberry), Rubus Idaeus Fruit (Raspberry) and Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root, Sodium Ascorbate (Vitamin C), Extracts of Punica Granatum (Pomegranate), Bromelian (Pineapple Bromelian), Papain (Papaya Papain) and Vaccinum Macrocarpon Fruit (Cranberry), Citrus Paradisi Peel (Pink Grapefruit) Oil, Citrus Medica Limonum Peel (Lemon) Oil, Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle) Extract
100% pure,,

Kommentera

Publiceras ej